onsdag 27. oktober 2010

Kanskje brillefri :)

I går fikk jeg prøvelinsene og nå har jeg hatt dem på i hele dag. Klør litt men det er sikkert en tilvenningssak. Skal i allefall gi dem en sjanse frem til neste fredag, da skal jeg til ny kontroll for å se hvordan linsen ligger på øyet og korrigere om det trengs.

Det er veldig rart uten briller, skikkelig uvant. Når jeg hadde satt inn linsene så var det første jeg gjorde å gripe etter brillene :P Jeg har brukt dem fast siden jeg var 16-17 år, så det blir noen år det. (huff da, nok en påminning om hvor gammel man blir :S ) Ungene synes jeg ser rar ut, ok, jeg kan godta det, så lenge de ikke sier stygg så :P

2 kommentarer:

  1. Så bra at det har gått så bra! Men bli sekkert uvant å sjå dæ utn brillan ja :) hihihih

    SvarSlett
  2. Kommenterer litt selv her :) Ja jeg er brillefri, men ikke ved bruk av linser. Jeg greide ikke å bruke dem så det ble laseroperasjon istedet. Jeg er kjempefornøyd!

    SvarSlett